Mijn wens voor jou.

23 december 2018

Lieve jij,

Mijn wens voor jou is warme en fijne dagen, met de mensen waarvan je houdt. Ook hoop ik op een antwoord voor al je vragen en een oplossing voor al dat wat je tegenhoud.

Ik wens je licht, liefde en positiviteit. Een goed gesprek, een oprechte lach. Een geruste blik waarmee je in het nu kijkt. De reis, je leven, en jij aan het gezag.

Mijn wens aan jou is oneindig veel goeds en dankbaarheid, dat je dit uit mag oefenen elke dag. En hopelijk vind je dan ook de bereidheid, te zien waar het universum jou in voorzag.

Ik wens jou een goede fysieke gezondheid en een opgewekte mind, die het moois ziet in alle kleine dingen, alle onopgemerkte dagelijkse wondertjes die ons omringen.

Voel jezelf vrij, leef bewust en beleef elk moment en seconde. Vooral in deze maatschappij, alles zo haastig en tijdgebonden.

Maar hopelijk ben je in dit alles al tevreden en voorzien, dan rest mij alleen met een warm hart al mijn liefde jou kant op te blazen. En ook stuur ik je al mijn steun voor in moeilijke momenten, dagen en fasen.

Lieve jij, ik wens je fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling.

Todo mi amor.

X

1. Louis en Mit:
    23 december 2018
    Alle lieve wensen die van jou mochten ontvangen, hebben we in ons hart opgeborgen.We wensen voor jou ook een Zalig Kerstfeest en een heel gelukkig Nieuwjaar. En dat het volgend jaar U heel veel geluk en gezondheid mag brengen. We denken dat deze reis U veel wijsheid en ervaring zal meebrengen en dat je er veel van zal leren. Nog vele lieve groeten van Opa en Oma
  2. Antoinette en wim:
    24 december 2018
    Hallo Ellis bedankt voor al de mooie wensen die je ons toe deelt , hoop dat je reis voorspoedig zal gaan ,dat je nog heel veel leuke mensen zal ontmoeten ,en verder hoop ik dat je een leuke jaarwisseling hebt met lieve mensen om je heen ,en sterkte en kracht om je reis voort te zetten in het nieuwe jaar en dan ons te voorzien van het volgende hoofd stuk in je dagboek .het gaat je goed . antoinette en wim
  3. Mamsie:
    24 december 2018
    Meisje dankjewel voor deze mooie woorden en wensen. Ik wens jou langs deze weg fijne kerst en een goed, gezond en sprankelend 2019!!
    Hopelijk geniet je dat jaar verder van jou mooie reis. En kan ik verder meegenomen worden in deze mooie reis. Veel liefs 😍🥂
  4. Karin v h:
    25 december 2018
    Ellis,
    Weer mooi beschreven.
    Voor jou ook fijne feestdagen en een mooi nieuw jaar voor jou!
    Grtjs van ons allemaal 😘
  5. Anita:
    25 december 2018
    Hoi Ellis,
    Dit alles wens ik ook voor jou.
    Mooi hoor 😍